Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzlediğim en güzel dizi : Diriliş Ertuğrul


Osman Bey'imizin babası, Süleyman Şah'ımızın evladı yüce insan Ertuğrul gazi'nin hayatını anlatan bu müthiş diziyi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Böyle kaliteli bir oyunculuğu ve kaliteli bir yapımı bir de "Fetih 1453"te görmüştüm. Görüntü olarak birbirlerine benziyorlar. Ses ve efektleri de gayet hoş hazırlanmış. Dizinin TRT'de olmasından dolayı kan görüntüleri pek yok. Ama tadında yani ölen biri olduğunu anlayabiliyorsunuz zevki çıkıyor dizinin.

Öte yandan baktığınız zaman Muhteşem Yüzyıl gibi tarihimizi karalamadığını gördüm. Kanuni Sultan Süleyman'ın kahramanlıklarını anlatmak yerine onu adeta bir Playboy gibi gösteren diziden sonra(kesinlikle 1 bölümünü bile oturup izlemedim denk gelip 10 dk bakmışlığım vardır utanıp kapatırdım) ilaç gibi gelen bir dizi. 


İzlemeye başladığımdan itibaren esirlerin ilk kurtarılma sahnesindeki dövüş ve Ertuğrul Gazi(yani Engin Altan Düzyatan)'nin ok fırlatmasıyla bile bir duygusallık başlıyor ve sonrasında kopamıyorsunuz.

Figüranından başrolüne kadar kusursuz işlediğini gördüm ilk bölümün. Allah'tan dilerim ki bütün bölümleri böyle güzel geçsin. Fakat eksiklerinden en önemlisi dizide Ezan ve namaz göremedik. Bunların kesinlikle olması lazım bir an önce gelmesi lazım ki 2.bölümde isteriz böyle bir şeyi. Bizler ki atalarımız gibi müslümanlar ezan sesine aşığızdır. Olmazsa biz de olmayız.

Tarihimizi bu kadar güzel anlatabilecek bir yapıt var ortada arkadaşlar ve kesinlikle kaçırmadan izlemeliyiz bütün bölümlerini. Unutmadan söyleyeyim Çarşamba akşamları Saat 19:55'te başlıyor.
1 bölümünü izlerseniz zaten bırakamazsınız daha sonra.

Bir de aklıma takılan bir şey var. Dizinin bir sahnesinde Halep'e giderken yolda gördüğü bir amcamız var. Kendisi  Muhyiddin İbn Arabi.
Dikkatimi çeken şey ise buldukları oyuncunun gerçek İbn Arabi'ye çok benzemesi.
Çok benziyorlar değil mi?




Muhteşem  Yüzyıl saçmalığına gösterdiğiniz ilgili eğer ki bu diziye göstermezseniz yazık sizlere ne diyeyim. Vatan sever değil de dedikodu ve magazin sever insanlar olduğumuzu bir kez daha kanıtlamış oluruz.

Diriliş Ertuğrul
"Sonsuza kadar adalet! Sonsuza kadar hürriyet!"
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.