Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sevgilisiyle simit yiye yiye martı olan kız

sevgiliyle simit yemek

Herkese yeniden iyi akşamlar. Okuldan ve işten fırsat buldukça sizlere yeni yazılar yazmaya çalışıyorum. Galiba şuan bir fırsatını buldum ve bu yazıyı yazdım. Hadi hep beraber bu eğlenceli, belki de kendinizi göreceğiniz konumuza geçelim.

Çoğumuzun sevgilisi olmuştur ve çoğumuzda eminim ki doğal insanları seviyoruzdur. Yani doğaldan kastım öyle lüks restoranlara gidebilecek maddiyata sahip olmadığımızı ve bütçemize uygun şeyler yediğimizi de biliyorum. Bir kebap olsun döner olsun vs. yemişsinizdir elbet. Fakat bu işi abartan kızlar var. Doğallığın dibinde gözükmek için "ben yarimle bir bardak çay ve bir simitle de mutlu olurum" mantığıyla yürüyen kızların sonu yukarıda gördüğünüz resime benziyor bir süre sonra.
Erkeğin de işine geliyor tabi. Şairane bir romantiklik ayağına yatıyor parası cebinde kalıyor.

Fakat aslında bu kızların sorunu da ne biliyor musunuz? Simit gördüklerinde martı gibi kapmaya çalışıyorlar bir süre sonra. Ya ben sevgilisine simit atarak besleyen adamlar gördüm. Her şeyi dozunda bırakın tabikide bu işin şakası. İsterseniz simit de yiyebilirsiniz börek de o sizin tatlı canınıza kalmış.

Merak ettiğim şeyler var aslında acaba sizler yarinizle buluştuğunuzda ne yiyorsunuz? :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.