Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz kış bacasından duman çıkan evler

"Yaz kış bacalarından duman çıkan evler çizdiğimiz zamanları özledim" diyerek duygusal bir giriş yapmak istedim.  Çocukluğumuzun şüphesiz en tatlı şeylerinden birisiydi. Ev çiziyorsun sürekli duman çıkıyor tepesinde kocaman bir güneş var. İnsan çizsen T-shirtlü çiziyorsun. Garip bir durum oluyor elbette. 

Yinede çizip çocukluğunuza dönebilirsiniz tabi. Mesela ben çiziyorum bazen. Ama baca yapmıyorum komik oluyor. Cin Ali'de çizmiyoruz tabi artık büyüdükçe resim çizme kabiliyeti de gelişebiliyor insanın. Ama ben genelde Photoshop çalışıyorum biliyorsunuz :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.