Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yılbaşında Taksim'de neler oldu? Neler olacak?


Öncelikle bunu yazarken kimseden özür dilemiyorum. Söyleyeceklerimde direkt olarak o kutlamalarda Taksim'de bulunan aptal kızlara. Turist murist beni ilgilendirmez. İnsan gideceği yer bakmaz mı neler olmuş neler bitmiş diye?

Her sene aynı şeyler oluyor. Bir Yılbaşı'dır tutturmuşlar. Burası müslüman bir ülke. Hoşunuza mı gidiyor günaha girmek? Yılbaşı kutlamayınca kendilerini eksik ve üzgün hissedenler var gerçekten çok yazık.

Gelelim Taksim meselesine. Her yıl olduğu gibi binlerce abaza kız ellemek için Taksim'e çıkacak. 15-55 yaş aralığındaki 300 bin erkek başına düşen kız sayısı 2 olacak yine. 25 tane erkek 1 kızın etrafında dört dönüp taciz etmeye çalışacaklar. Bunun olacağını bilen kızlar gidiyor oraya bundan da eminim artık. Hoşlarına gitmeseler çıkmazlar zaten Taksim'e. Bırakın hanımefendi gitmeyin oraya. Kendinizi orda ellettirmek hoşunuza mı gidiyor? Ne olacağını zaten biliyorsunuz daha geçen sene orda tacize uğramadınız mı? 

Güven Tim'leri varmış polisler. Her sene var. Biri sana elledikten sonra o polis senin güvenliğini sağlasa noluuur sağlamasa nolur.

Biz gavur adetleri istemiyoruz karşıyız bunlara. Bunları yapmak isteyenler defolsunlar gitsinler ABD'de falan yapsınlar. Tabi ABD öyle özentileri alırsa...
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.