Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

1. Kitap çekilişimizin sonucu

2 gün sonra herkese merhabalar. 1. kansız vampir kitap çekilişimizi yaptık biliyorsunuz. Aslında beklediğimden daha fazla katılım oldu ilk çekilişimiz olmasına rağmen.

Ayrıca bundan sonra her ay bu tip çekilişler yapmayı planlıyorum haberiniz olsun. :) Ancak şuan üye olanlardan üyelikten çıkanlar maalesef diğerlerine katılamayacaklar. Sizden ricam üyelikten ayrılmamanız. Bir dahaki çekiliş konumuzu da takip edebileceksiniz bu şekilde.

Bu arada bir dahaki kitap çekilişimizde muhtemelen "Harry Potter" serisinden 1 kitap verebilirim. Ama çekiliş yapmadan önce sizlere seçenek sunup sizin isteğiniz doğrultusunda bir şeyler de yapabiliriz. Fikirlerinizi bana iletirseniz yardımlaşırız.

Evet şimdi çekilişimize geçelim. Toplamda 34 arkadaşımız katıldı çekilişimize. Çekilişi wmaraci.com 'dan yapıyorum. 1 asıl 1 de yedek üyemiz olacak.

Listeye yazım sırası ilk yorumdan son yoruma göre sıralanmıştır.



KAZANAN:
(Burda havai fişekler patlatıyoruz)

BAHAR TUZ 


Yedek kazanan:
Damla Durmuş



KAZANAN ARKADAŞIMIZI TEBRİK EDİYORUZ. KENDİSİYLE İLETİŞİME GEÇİLECEK.

BİR SONRAKİ AY GÜZEL BİR KİTAP VEYA BAŞKA BİR HEDİYEYLE ÇEKİLİŞİMİZ OLACAK. UMARIM BU SEFER ŞANS SİZE GÜLER. :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.