Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

90'larda yediğimiz abur cuburlar - 6 adımda Nostalji kuşağı


90'lı yıllardan 2003'e geçene kadarki dönemi yaşayamayan insanların zerre kadar şanslı olduğunu düşünmüyorum. 90'lar anlatılamacak kadar güzel yıllardı. Yediğiniz yiyeceklerden oynadığınız oyunlara kadar her şey mi 10 numara olur? 90'lı yıllarda 10 numaraydı işte.

Elinize üç kuruş para geçtiğinde onu harcamak zorunda hissederdiniz kendinizi ve direkt bakkala koşardınız. Ne alacağınızı da bilmezdiniz bazen. "Bakkal amca 1 milyonluk ne var?" diye sorardınız o size olan şeylerden verirdi. Şimdi yazımızı okudukça ve fotoğraflara baktıkça ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız ve duygularınız depreşecek benim gibi.

1. Yumiyum

Bilmem tadını hatırlar mısınız ama o kadar güzel bir vişne aroması vardı ki ağzınızda "vıccıkı vıccıkı" diye bir ses çıkarırdı. "50 bine" falan satılırdı. Şimdilerde hiçbir markette veya bakkalda göremiyorum maalesef. Ühü.


2.Cino

Eee reyizi tanımayan bilmeyen yoktur herhalde. Böyle güzel bir çikolata var mıydı yahu? O enfes portakal aromasını hangi portakal verebilmiş? :) 100 bin'e satılırdı senide unutmadık... 

3. Altından çikolata
Açana kadar iflahımız kururdu hatırlayanlar bilir. Hatta çoğu kez mundar etmişizdir yiyemeden atmışızdır. Bazense annemizi "anne altın buldum" diye kandırırdık. Hayatımızın tatlı günleriydi. Seni de unutmadık...


4. Sulugöz
 



Bunu hatırlamak istemiyorum aslında :D Çünkü 5 saniyeden fazla çiğneyemiyordum bunu ben. İçine ne koyarlardı bilmiyorum ama 5. saniyede gerçekten gözlerimden yaş gelmeye başlıyordu. Saçma sapan bir şeydi. Kim yaptı ulan bu sakızı?

5. Leblebi tozu




Leblebi tozuda gayet garip bir şeydi. Böyle tüplerin içinde satılırdı. Yada küçük bir plastik kutu içinde satılırdı ve minik bir pipeti vardı. İçine çekerdin pipetten o da gider boğazına yapışır nefesini keserdi. Gebere Gebere öksürürdük.

 6. Patlayan şeker

OOo ahahah işte bu. Bak bu en favorimdi benim. O kadar yapış yapış bir şeydi ki ama tükrükle birleştiğinde kulaklarınıza patırdama çatırdama sesleri gelirdi. Muhtemelen kimyasal bi madde var içinde belkide bizi zehirliyodu ama gayet güzel şahane eğlenceli bir şekerdi. Çilek aromasıyla tatlılığımıza tatlılık kadardı.


Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi bizim küçüklüğümüz bunlarla geçti. Hatırlayabildiklerim bunlardı yani. Daha sonra aklıma geldikçe yazar eklerim. Yine görüşmek üzere iyi akşamlar :)

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.