Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzlemenizi tavsiye edeceğim film - Ali Kundilli

Selam Evribadi!
(reklam paylaşımı değül)

Nasılsınız bakalım? Kendimi çok iyi hissediyorum bugün. Şahane bir yağmur var. Karanlıkta bir hava, hani bir de üşürsünüz içinizden bi titreme gelir ya hani "uuuğh" diye titrersiniz anlık. İşte bugün öyleyim. 

Yine her zamanki gibi internette takılırkene bir fragmana denk geldim. Aslında kim olduğunu gayet iyi bildiğim bi adamın filminin fragmanı. Cem Gelinoğlu'nu Vine fenomeni olarak tanıyoruz. Recep İvedik'in keşfedicisi, Faruk Aksoy'un yeni keşfi Ali Kundilli 20 Şubat'ta sinemalarda olacak.


Bana öyle geliyor ki bu filmin de 2. ve 3. serileri gelecektir. Çünkü senaryosu iyi yazılmış. Ayrıca Cem Gelinoğlu profesyonel ve bu işin eğitimini görmüş birisi değil bildiğim kadarıyla ama gayet iyi bir oyunculuk yeteneğine sahip. Aşağıda sizlerle fragmanını da paylaşıyorum ben izleyince sizde karar vereceksiniz.

Genç yaşta değil de geç yaşta meşhurluğa kavuşan Cem Gelinoğlu'nun da ilk filmi. Gayette güzel olmuş fragmanı. Soundtrack olarak da Youtube'a "Pembe gömlekliye dikkat" yazdığınızda karşınıza çıkacak olan Erzurumlu abimizin oynadığı "Hele Hele minnoş" şarkısını kullanmışlar sanırım.

Bir an önce 20 Şubat'ın gelmesini istiyorum ve merakla bekliyorum. Bakalım ne olacak.
 İyi seyirler.

Fragman


Soundtrack(sanırım :) )


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.