Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Arda Turan'ın hakeme ayakkabı atması - Güzelinden 4 montaj


Herkese merhabalar. Çoğumuzun bildiği üzere Arda Turan, Barcelona maçında hakemin kendisine faul vermemesi üzerine ayağından çıkan ayakkabıyı yan hakeme doğru fırlatmıştı. İnternette birçok caps vs bir şeyler yapılmıştı hemen. Ama biz photoshop kullandık. Bobiler.org'daki birkaç arkadaşın affına sığınarak yaptığımız fotomontajları sizlerle paylaşmak istiyorum.
1- Angry Arda



Anrgy birds oyununa çevirdiğim hali. Sıralama önemli değil. Bunlar güzel şeyler. 

2- Matrix Arda



Rastgele bey'in yapmış olduğu çukulatadan daha tatlı montelerden birisi.

3- Hakem Ayakkabılama 


Ömer Ceylan arkadaşımızın yemeğini yedikten sonra yaptığı güzel montaj. Dikkat kafasına gelmesin.

4- İsyankar Arda


Dickman'ın yaptığı güzel montaj. Olmaz polise taş atılmaz Arda bey.

Evet bugün size Arda Turan'ın ayakkabı fırlatmasıyla ilgili en güzel 4 fotomontajı derledik. Başka bir konumuzda görüşürüz.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.