Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ben hatalıyım, dinim değil!


Öncelikle bunu yazarken gerçekten çok sinirli ve üzgün olduğumu belirteyim. Şimdiden özür dilerim yazacaklarımdan dolayı. 

Dün Fransa'da olan olayları hepimiz biliyoruz. İslam bu kadar güzel şekilde tüm Dünyada yayılmaya başlamışken bir şekilde önü kesilmek isteniyor. Bunu içinde dünkü Paris'teki dergi bahane edildi. Size ant içerimki onu yapanlar müslüman değildi. Onların özel tim oldukları her hareketlerinden belli. Sen amatör bir insan eğitim almamışsın o kadar rahat bi şekilde önce uzaktan ateş edeceksin sonra gidip yakın mesafeden tek kurşunla polisi öldüreceksin. Daha sonra dergiyi basacaksın 2 kişiyle 11 kişiyi daha öldüreceksin. Siz böyle aptal oyunlarınızla anca kendiniz gibi salak insanları kandırırsınız zaten. Afedersiniz ama bunun adı şerefsizlik, haysiyetsizliktir.


Bu sadece islamafobi oluşturmak ve yaymak. Bunu daha önce çok yapmaya çalışmadılar mı? 

Cezayir'de milyonlarca müslümanı öldüren katleden Fransızlar Terörist değilde 12 kişiyi katlederken sadece "Allah-u ekber" dediler diye nasıl bu kadar kolay şekilde müslümanlara terörist diyebilirler? 

Allah müslümanları bu tip hainlerden korusun ve kollasın. AMİN.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.