Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

1. Kitap Çekilişi - 4 Kitap Değeri 83 TL - Kansızvampir.com (katılım bitti)


Herkese İzzet Altınmeşe'nin kocaman beni kadar kocaman merhabalar! Aslında 100 izleyiciye ulaştığımız zaman yapacaktım bu çekilişi. Fakat dün aldığım güzel bir haber sebebiyle mutluluğumu paylaşarak sizi de mutlu etmek istedim. Hem belki siz de okuduktan sonra kitapları başkasına hediye eder siz de onu mutlu edersiniz.

Dün gelen bir mailler daha önce yapmış olduğum bir photoshop çalışmamın bir sergide sergileneceğini ve satışa sunulacağı haberini aldım. Gerçekten manevi olarak şahane bir duygu. Hemen sanatçı havalarına girdim. Evde bile fularımla dolaşıyorum ehehe.

Her neyse kısa keseyim. Bugün sizi mutlu etme günü. 
HERKESE BENDEN MUTLULUK! 

Size çok şahane 4 kitap hediye edeceğim. Aslında herkese birer kitap verip 4 kişiyi seçecektik çekilişle ama bu türlü sıkıntılar doğurabilir. O yüzden 1 kişiye 4 kitap vermek en mantıklısı geldi benim için.

Vereceğim kitapların listesi ise şöyle arkadaşlar:










Çekiliş detayları:
Başlangıç: 22.01.2015
Bitiş: 25.01.2015 18:00
Açıklanma: 25.01.2015 19:00

Çekilişi Wmaracı yada random.org'dan yapacağım. Gif, video, fotoğraf seçeneklerinden birisini kullanarak size sonucu takdim edeceğim. 

Sonuç sitemizden açıklanacaktır. E-posta adresinizi de yoruma yazmayı unutmayın.

Evet kitaplarımız bunlar. Fakat takdir edersiniz ki 1-2 şartımız olsun. Şartımız olsun ki 1-2 ay sonra tekrar yapacağımız çekiliş için hevesimiz olsun değil mi?

Zorunlu şartlar:
  1. Google Friend Connect'ten takibe almak (Bu siteye katılın) yorumda kullanıcı adınızı belirtmeniz gerekmekte.
Tüm şartlarımız bu kadar.

Eğer ek hak kazanmak isterseniz:
  1. Herhangi bir sosyal medya sayfanızda bu sayfanın linkini paylaşmanız gerekmekte.(+1 hak)
  2. Blog sayfanızda paylaşırsanız şansınız daha da artmakta (+2 hak)
Bitmedi 4 kavanoz da bal hediye! şaka şaka bal yok. Ama baldan tatlı yazılarımız var. 

1-2 ay arayla çekilişlerimiz olacak. Pofidik pofidik hediyecikler vermeyi düşünüyorum.

Şimdilik selametle! :)

Not: çekiliş bitene kadar konu girmeyeceğim siteye çekiliş aşağıya kaymasın diye.

Katılımlar için teşekkürler. Sonuçları birazdan açıklayacağım.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.