Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En komik fotomontajlar - Hepsi de efsanedir

Herkese bu güzel ve soğuk pazar gününden selam arkadaşlar. Dışarı falan çıkasımda yok hiç. Oturdum düşündüm sizi nasıl güldüreyim diye. Sizin zalımlar kolekşınla tanıştırayım da biraz gülün bari.

Bu yukarı gördüğümüz havuç kafalı arkadaşımız yeni arabasıyla turlarken güzel bi fotoğraf çekmiş. Ama araba da araba hani. Yakışmışlar birbirlerine güle güle binsin kardeşimiz. :)


Buna yorum yapmak istemiyorum. Siz anladınız onu.



Bu fotoğrafımızda National Geographic muhabirlerinin Savanah'taki abazauslarla karşılaştığı ilk anı görüyorsunuz. Abazauslar daha önce pek karşılaşmadıkları "Kadın" türüyle karşılaşınca sapıklıklarını yine gizleyemediler. Gördüğünüz gibi avını adeta yiyecekmiş gibi keskin bakışlarla süzüyorlar.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.