Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Pazar günü fotomontajı - Harry Potter Serisi


    Selam millet, nasılsınız? İnşallah iyisinizdir. Bugün yine her zamanki pazar günleri gibi sıkıcı bir şekilde evde oturdum. "Dinlendin mi?" Derseniz gerçekten bilmiyorum. Bayağı uykum var her zamanki gibi sabahın 7.30'unda kalktım tatil gününde bile. 

Her neyse yapacak başka bir işim olmadığı için bilgisayarın başına oturdum.
E artıı beni biliyorsunuz her şeyde bir photoshop ararım. Tik oldu bende bir resim, fotoğraf görünce onda "komik bir şey çıkar mı, insanları güldürebilir miyim?" Diye düşünüyorum.

Tumblr'da dolaşırken Harry Potter'ın bu fotoğrafına denk geldim. Bu sefer ki çalışmamda kendisini müslüman ettim. 

İmana geldi artık. Büyü falan işlerinin de günah ve haram olduğunu da biliyor. Şu aşşadaki camide müezzinliğede başlamış. :)

Tumblr'da takip etmek için: http://kansizvampiir.tumblr.com


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.