Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sizde bu bloğa yazı eklemek ister misiniz? :)


Evet herkese merhaba arkadaşımlar. Uzun süredir düşünüyorum üyelerle, takipçilerle ve ziyaretçilerle nasıl etkileşimde bulunsam diye. Sonunda aklıma şöyle bir fikir geldi. Kansızvampir.com da yazılarınızın yayınlanmasını istiyorsanız benimle yorum veya mail yoluyla iletişim kurabilirsiniz. 

Tabi bunu sadece kendim için istemiyorum. Sizin ve kendim için bir takım şartlarımızda olacak tabisi.

  1. Öncelikle yazılarımız özgün olmalıdır. Yani kopya içerik asla ve asla kabul edilmemekte.
  2. Yazdığınız yazının sonuna veya herhangi bir şekilde konu içine maksimum 2 olmak üzere kendi websitesinizin linkini yerleştirebilirsiniz.
  3. Yazdığınız yazılar "Duygusal olmamalı". Sonuçta mizah bloğuyuz. İnsanları eğlendirmek boynumuzun borcudur.
  4. Sürekli içerik girmek zorunda değilsiniz. Herkesin elbette işleri olabilir.Vakit buldukça canınız sıkıldıkça vs. içerik yazabilirsiniz.
  5. Bir yeri gezmiş güzel fotoğraflar çekmiş olabilirsiniz. Bunları sitemizde paylaşabilirsiniz.
Eee daha ne olsun? Hadi durmayın yorumlarınızı veya maillerinizi bekliyorum :)
Twitter adresimden de yazabilirsiniz LİNK 
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.