Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Topun içine taş koyan çocuklar


Günaydın gençler ve kendini genç hisseden güzide takipçilerim. Bugün size yine ultragüzel ve hatıraları depreştirici bir konuyla giriş yapacağım. 2000 doğumlular maalesef  hatırlayamayacak.

Patlak topun içine taş koyup insanlara şut çektirip ayaklarının kırılmasını sağlamak en büyük hobimizdi o zamanlar. Muhtemelen arabanın altında kalmış yada tellere batıp patlamış toplarımızdan bile eğlenme yöntemleri çıkarabilen çocuklardık. O zamanlar asfalt nerde? Her yer çakıl taştı. Doğal olarak taş bulmakta zor olmuyordu. Patlak topun içine taşları dolduruyorduk. Biraz ağırca olsada vereceği gırgır şamata için hiçte zor gelmiyordu.

Sadist tavırlarla o topu yolun ortasına koyardık bi erkek abi gelirken. Erkek abi ne demekse :) Bu abi mahallede çocuklar top oynarken araya girip "at bakayım abinin kıllı göğsüne" diyen abilerden biri olur genellikle. Topu koyduktan sonra herkes kaçmak için kafalarında proje geliştirir. Abi topa vurduğu anda herkes kedi yavrusu gibi sağa sola kaçar. Abi de acılar içinde kıvranır.

Bizde kikir kikir güler, acı çekmesinden zevk alırdık. Tabi yanlış bir durum ama aynıları bizede yapıldığı için pek de kötü bir şey olmasa gerek. Ben de nasıl bir şey olduğunu görmeniz için bunu videolaştırdım. İyi seyirler :)




Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.