Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Whatsapp muhabbetlerinde kullanılası capsler (isviçreli bilimadamları tarafından denendi)

Hey dostum, naber he? Ben de iyiyim sağolun. Bugün size çok güzel bir konuyla geldim. Whatsapp kullanan hemen herkesin birkaç tane arkadaş grubu vardır. Ben genelde öyle ergenler gibi "asfjagdgşsksj" falan yazmıyorum arkadaşlarıma. Öyle yazanlarla da arkadaş olmam pek yalan yok. Bunları yapmak yerine arkadaşlarıma capslerle falan cevap veririm. Bu random hareketlerden de sizi kurtarmak için bu çılgınca konuyu açıyorum.

İlk olarak arkadaşımız iğrenç bir espri yaptığında onu güldürecek bir şekilde Recep İvedik'in "Gusam mı hocam? Gusam mı?" Repliğindeki kusma hareketiyle cevap veriyoruz. Böylece arkadaşımız hem eğleniyor hem de esprisinin ne kadar iğrenç, berbat ve rezil olduğunu anlıyor.


İkinci olarak ise Sayın Devlet Bahçeli'nin "Gülmedim" capsi aklıma gelir. Yine kendi kendine espri yaptığını sanan canımız arkadaşımıza bu esprili capsi gönderip hem onu morartabilir hem de kikir kikir gülebilirsiniz.



Kullandığım üçüncü caps ise (bunu çok özür dileyerek paylaşıyorum) Cem Yılmaz'ın tabiri caizse nah hareketi. Arkadaşım benden bir şey istediğinde vermeyeceksem kibarca böyle reddediyorum :) 



Dördüncü capsimiz yine Sayın Bahçeli'den. Grup konuşmalarında aradan fırtlayan bir arkadaşımız mutlaka olur ve gereksiz yerli yersiz bir şey söyler. Bu durumda da bu devreye girer.


Nasıl eğleniyor muyuz? Evet dediğini duydum o zaman biraz daha devam.

Dedikodu muhabbetlerinde veya şaşıracağınız bir konu olduğunda ise devreye Halil Söyletmez'in Berber vine'ı geliyor.


Ve bu serinin son capsi'ni de büyük üstad Şener Şen aldı. 
Arkadaşımızdan bir şey isteyeceğimiz zaman çok daha sevimli gözükmeliyiz. Bunu gönderdiğinizde kesinlikle istediğiniz sonucu alacaksınız.


İlk seri burada son buldu. İkinci seride başka hangi muhabbetlerde hangi capsleri kullanmanız gerektiğini söyleyeceğim. Onlarda çok tatlı capsler.
Şimdilik bana müsaade. Yarın görüşmek üzere kendinize vahşi bakın.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.