Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Youtube'da hızla büyüyen 2 kanal (eğlencelidir tavsiye edilir)

Herkese tekrar merhaba. Bu bir reklam falan değildir öncelikle onu belirtmek isterim. Tamamen gönüllü bir şekilde bu 2 kanalı size ufakta olsa tanıtmak daha doğrusu 2 kanalla ilgili bilgi vermek istiyorum.

Cem Korkmaz yani Recep İvedik 4'teki Halil İbrahim (Halil ibo) tam olarak ne zaman başladı bu kanal macerasına bilmiyorum ama ben 4-5 aydır takip ediyorum. Çok kısa sürede 2 kanalında toplam 200 Bin aboneye ulaşmış durumda. Bunun en büyük sebebi bana göre hem ilginç videolar çekmesinden, hem sıkıcı işler yapmamasından, hem de güncel olmasından. Güncellikten kastım ise şudur ki hemen her gün en az 1 tane video yüklüyor kanalına.

Oha diyorum kanalı biraz daha bilgiye dayalı bir kanal. Bilgiden kastım ilginç deneyler de yapılıyor tabiki. Bunun yanında bilgi videoları da çekiliyor. Ayrıca her ayın başına doğru "Cem ile Muhabbet" adı altında üyelerden gelen yorumları cevaplıyor. Yukarıda attığım resimde olduğu gibi bize de cevap verdi. Yani hemen herkese merak ettiği konuyla ilgili cevaplar verebiliyor.

YAPYAP kanalı ise Oha diyorum kanalına göre biraz daha farklı gibi. Aynı şekilde ilginç ve işinize yarayabilecek şeyler öğretiliyor. "Telefonuma su kaçtı ne yapabilirim?" "Ayakkabım su alıyor ne yapabilirim?" "Arkadaşıma nasıl bir eşek şakası yapabilirim?" gibi ilginç ve başarılı deneylerle karşınıza çıkıyor. 

Evde izlemeye başladığımda aile fertlerim "Yine mi şunu izliyosun" diyolardı ilk başta. Şimdi izlerken çaktırmadan arkamda durup onlar da izlemeye başladılar seni. Gülüyorlar da şakalarına falan :)

Yukarıda yorumda gördüğünüz gibi üniversitede okul bilgisayar sınıfında insanların kanallarını izlediğini gördüm. Açıkcası benim çok hoşuma gitti. Herkesin kesinlikle abone olması gereken bir kanal. Devir öğrenme devri bilgisiz kalınmamalı. Bilmediğim birçok şeyi Cem abi'den öğrendim diyebilirim.

 İnşallah uzun uzun izlemeye devam ederiz seni Cem abi. Gerçekten ekip arkadaşların ve sen çok iyi işler yapıyorsunuz. Melih abimizi de seviyoruz bu arada. Başarılarınız devamını diliyorum. Herkese tavsiye etmeye devam edeceğim.

İşte size seveceğiniz videolar içinden sadece birkaçı:





Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.