Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sevdiklerinizle birlikteyken eğlenebileceğiniz uygulama


Hoop! Herkese benden kucak dolusu ben!
Aynı zamanda arkadaşlarınıza kalmalık gittiğinizde veya evlerinizde, okulunuzda bir araya geldiğinizde yada aile ortamınızda hep beraber eğlenerek vakit geçireceğiniz bir program önereceğim... Şimdi diyeceksiniz ki "yea üf bu ne". Demeyin kardeşim bana öyle şeyler ben üzülüyorum. 
Düşündüm, araştırdım... Takipçilerimi nasıl mutlu eder ve eğlendiririm diye. Kafamda bir ampül yandı ben de bir şeyler araştırdım ve buldum. Fakat bunun için iOs veya Android olan bir akıllı cihazınız olmalı. Ama dikkat edin sizden akıllı olmasınlar.

Efendim uygulamanın videosunu ve indirme linklerini de aşağıya ekliyorum ben her ihtimale karşı. Kesin indireceksiniz çünkü. Programın adı De-Articulator. Biraz programdan bahsedeyim.
Programı telefonunuza indirip kulaklığınızı takıyorsunuz.
Sesi de sonuna kadar açın merak etmeyin bir zararı yok. Mikrofonu ağzınıza yaklaştırıp bir şarkı söylemeye başlayın. Daha doğrusu şarkı söyleyememeye başlayın! Çünkü o kadar komik söyleyemeyeceksiniz ki tadından yinmeyecek.
Hatırlarsınız Şahane Pazar gibi eğlence programlarında kulaklık takıp şarkı söylettirmeye çalışırlardı. Biz de "Ya bunu yapmakta ne var numara bunlar" derdik. Öyle değilmiş işte o işler. Bu programı indirip anlayacaksınız. Arkadaşlarınızla eğlenmek için şahane bir program.

Buyrun indirme linkleriniz:
(platformunuza göre resimlere tıklayın)
                              https://itunes.apple.com/app/id616122266?mt=8https://play.google.com/store/apps/details?id=com.learningstationmusic.dearticulatorandroid3


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.