Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Edremit Belediyesi'nin Ajdar'la diyaloğu


Bakıldığında belki komik gelebilir. Ancak bence büyük bir terbiyesizlik bu. Ajdar veya başka birisi bu normal bir insan içinde geçerli. Bir belediyenin hiçbir şekilde kimseyi rencide etmeye hakkı olduğunu düşünmüyorum ben. Artık belediyeler kendilerini göstermek için insanlarla bu tür diyaloglara girmeye başladılar. Yapmayan belediye kaldı mı bilmiyorum.

Tamam Ajdar bir sanatçı değil ve hiçbir zamanda olamayacak. Ama sonuçta o da sizin bizim gibi insan. İnanamadınız ama insan işte. Biraz psikoanaliz yapmaya çalıştım. Ajdar kendisini meşhur edip ortalıkta görülebilmek için her şeyi göze alabilecek birisi. Yıllardır da bunu yapıyor. Uu beybi analiza bak.


Ancak Edremit Belediyesi'nin insanlarla alay etmesi konusu saçma. Bunu yapan normal bir Twitter kullanıcısı olsa hor görmem çünkü zaten yapıyorlar. Ancak herkese açık ve bir kamu hizmetinin hizmet ettiği insanlara böyle bir yargıda bulunması ve küçük düşürmeye çalışması benim çok garibime gitti.


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.