Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Haftanın fotomontaj özeti

Ooo selam millet. Naber nasılsınız? Ben iyi gibiyim yine yoğun zamanlara yelken açacağım. O yüzden pek fırsat bulamasam da her fırsatta konu girmeye size yazmaya çalışacağımdan emin olabilirsiniz.

Bu hafta içinde sizlere yapmış olduğum fotomontajlar hakkında bilgi vericem. Hobi olarak eğlenceli fotomontajlar yapmayı sever ve sayarım. Her hafta en az 1 tane yapmadan da duramıyorum. Bu haftaya 4 tane sığdırabildim! (burada alkışlar kopuyor vihuu sesleri falan var)

Hangi filmi olduğunu unuttum fakat Jean Claude Van damme'in bu sahnesi aklımdan çıkmaz. Ben de bu çılgın sahneyi çileye dönüştürdüm ve van damme'a acı çektirdim biraz.



Kendisi inci küpeli kız. Biliyorsunuz kendisini bu meşhur tablosunu anlatmama gerek yok sanırım. Kendisi burada İstanbul-Ankara yolculuğunda otobüste muavinden kek isterken kameralarımıza takıldı.

 

Vitruvius Adamı (ya da Vitruvian Adam), ünlü ressam Leonardo da Vinci'nin günlüklerinin birinde bulunan, aldığı notların yanında çizdiği bir eskizdir. 1492 yılında yapıldığı düşünülmektedir. Antik Romalı ünlü mimar ve yazar Marcus Vitruvius Pollio'nun (MÖ.80-15) "De Architectura" adlı eserinde açıkladığı oranlardan esinlenerek yapıldığından, "Vitruvius Adamı" olarak anılır.

Ben burda kendisine Yetenek Sizsiniz'de Popping dans yaptırdım.


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.