Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Her yere dantel ören anneler


  Merhabaalaaar yine ben geldim. Naber nasılsınız? Yine yağmur ve kar yağıyor baktım herkes duygusallaşmış yüzünüzü güldürecek bir konuyla yanınıza geldim. İnşallah beraber kardeş kardeş güleriz.

Hepinizin bildiği gibi anne diyince akla ilk "elişi ören" kadınlar geliyor. Küçükten beridir gözlemlerim, tüm anneler dantel örüyor. Sanırsın ki dantel örmeden annelikten mezun olamıyorsun. Bir de her yere örmezler mi? Örüyorlar işte. Ev telefonunun üstüne, televizyonun üstüne, sehpalara, çekyatlara; bilgisayarların üzerine, halı üzerlerine... Uzar gider bu sınırı yok biliyorsunuz. 



 Klozete bile örmüşler ya :) Klozetten ne istediniz ey zalımlar. Ya adamın tuvaleti ucunda duruyosa iki saat bunu düzeltmekle mi uğraşacak? Hayır! 

O yüzden öyle her yere dantel örmeyin. Tamam örmeyin demiyorum hobi olarak yine örün. Ama kapı kulpuna bile dantel örüyorsanız psikolojik sorunlarınız olabilir. 

Bu da benden size Facebook Kapağınız için hediye bir tasarımdır. Ben yapmadım ama internette buldum hoşuma gitti sizle paylaşmak istedim. Kapağınıza yükleyin bunu çok tatlı duruyor ve yazdıklarımı özetliyor :)









Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.