Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kadınları korumak için erkeğe düşen 4 görev!


Özgecan'ımızın nasıl katledildiğini biliyoruz. Bundan bahsedip sizi tekrar tekrar üzmek istemiyorum. O vahşeti yapanlarında bir an önce idam edilmesi gerektiğini düşünenlerdenim. İnşallah unutulup gitmez bu olayla da. Fakat biz erkek olarak üstümüze düşen görevleri yapmadıkça daha çok kurban veririz böyle.

Ben erkeğim diyen herkesin yapması gerektiğini düşündüğüm 4 şeyi sizlerle paylaşmak istedim.

  1. Karanlıkta tek olduklarında arkalarında yürümeyin. Hızla önlerine geçin veya bekleyin olduğunuz yerde durun o gitsin.
  2. Issız yerlerde otobüs duraklarında onları yalnız bırakmayın. Güvende olduklarından emin olun.
  3. Erkeklerin çoğunlukta olduğu otobüs ve toplu taşıma araçlarında genç-yaşlı demeden kadınlara yer verin. Gerekirse yanında siz durun. Kimse bakışlarıyla bile taciz etmemeli.

  4. Kadına şiddet gösteren birini gördüğünüzde korkmayın gidin ayırın. Mahalle teyzeleri gibi durup çekirdek çitleyerek dayağı izlemeyin.
Bu listedekileri gerçekten adam gibi adamlar için yazdım. Gözünü haramdan sakınan dürüst erkeklere yazdım.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.