Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Birbirinden eğlenceli 7 [GIF]


Merhaba herkes! Survivor izlerken size güzel bir konudan bahsetmek istiyorum. E herkes izlemek zorunda değil. Bizim sitede olupta gülmek isteyenler olacaktır illaki.


Efendim bu şaşkın arkadaşımız hayatının salaklığını yapıyor. Okul mudur fuar mıdır bilemiyorum fakat kesinlikle böyle bir şeyin denenmemesi gereken bi yerde deniyor. O masanın üstünde amuda da kalksan fayda etmez o karizmayı toplayamazsın yeğenim.


Bu abimiz de yürüyüş bandı almaya yada spor salonuna para vermeye çekinenlersen sanırım. Tebrik ediyorum.


Basket oynarken topla beraber nasıl basket olunur?


Yükseklik korkum olduğunda dolayı hiçbir zaman böyle bir şeyi deneyemeyeceğim ühü. Ama oldukça eğlenceli olduğuna eminim!


Bu ise çok şaşırtıcı!


Ya koca koca adamlara böyle şeyler yapılır mı? Bunun intikamı da kötü olur 😂 Şu eli cebinde kaçan ada ben olurdum :)

Haha bu benim için her zaman efsane olmuştur :D

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.