Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ölçüm yapılan aletin fotoğraf çektiğini sanmak

"Oyh duygulandım durun biraz ağlayıp geleyim"
.
.
.
.
Tamam  geldim şimdi iyiyim. Herkese merhabalar tekrar. Aslında olayı anlatmama gerek yok ama ben yine de yeni nesil için bunu açıklayayım. Görmüş olduğunuz makine aslında arsalarda falan ya da yollarda ölçüm yapılan bir cihaz. Ben bir keresinde bakmıştım hiçbir şey belli olmuyor adam gibi. Ben anlamadım en azından. 

Ama biz çocukken bunun bu işlerde kullanıldığını bilmiyorduk, e her yerde de fotoğraf makinesi görmüyorduk. Bu makineyi kullanan abiler gelince yukarıda Nuri'nin yaptığı gibi direkt karşısına geçip poz verirdik. Abi de hiç tınlamazdı bizi. Ne bir gülücük ne bir uyarı. Belki bizi görmüyordu işine odaklanıyordu. O kadar da küçük değildik be. 

Yıllar sonra bu makineyi yollarda gördükçe o günler aklıma geliyor. Bayağı güzeldi yani iyi eğleniyorduk. Bazen de kızardı adamlar. Çocuk halimizle onları dinlemezdik tabi. Kaçar kaçar geri gelirdik önlerine ehehe :)
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.