Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ümraniye Belediyesi'nin şahane sloganları :)


Herkese kocaman selamunaleyküm :) 

Normal bir günde olduğu gibi otobüs durağında otobüs beklerken, her zamanki gibi merak içinde sağa sola bakınıp "acaba ilginç bir şey çıkacak mı?" Diye araştırırken Ümraniye Belediyesi'nin bu mükemmel sloganlarına denk geldim. 

Son zamanlarda gelişen sosyal belediyecilik kavramına uyduğunu düşünen birçok belediye genelde Twitter üzerinden kullanıcılarla dalga geçerek meşhur olma peşinde. Yanlış, ters... Sen belediyesin büyük düşün. Vergilerini aldığınız insanlarla öyle şeyler konuşamazsınız.

Efendim konumuza dönecek olursak Ümraniye Belediyesi'de bazı belediyeler gibi İşkur ile beraber meslek eğitim kursları açmakta ve hiçbir mesleki yönü olmayan kişilere meslek edindirmekte. Bunun yanında aylık 400 tl ve yol, yemek de karşılıyor.

Fakat insanlar bu tip şeylerden çekiniyor. Gidip konuşmaya bile cesaret etmek güç ve utanç verici olabiliyor bazen. Ancak Ümraniye Belediyesi daha samimi yaklaşmaya başladı. Aşağıda paylaşacağım fotoğraflardaki sloganlar beni güldürdü ve mutlu etti. Sosyal belediyecilik böyle olmalı. Bir yandan  da insanları güldürmeli, mutlu etmeli.




Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.