Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Çılgınlar gibi eğlendik dedi, fakat...



Arkadaşlarınızla buluştuğunuzda veya yalnız başınıza dışarıya çıktığınızda mutlaka eğlenmek isteyeceksinizdir. Çünkü hiçbir insan kendisini üzmek için bilerek bir şey yapmaz hasta değilse. 
Fakat bir de çılgınlar gibi eğlenmeye diye çıkıp hayalleri yıkılanlar var. Onlara ne yapacağız bilmiyorum ama sonunuz böyle olmasın:


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.