Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

2. Kitap Çekilişi - Bir Genç Kızın Uyuşturucu Günlüğü :)


Tüm takipçilerimize kocaman merhaba. Gün geçmiyor ki bir çekilişle daha karşınıza çıkmayayım. O kadar yoğunum ki anlatamam. Ancak bu yoğunluğu sanırım hediye vererek atlatabilirim. Çünkü başka bir şey yapmaya vaktim yok ziheheh.

Yine çok güzel bir kitap hediye ediyorum. Aslında başka bi hediye düşündüm fakat takipçi sayımız henüz überasyon olmadığı için şimdilik kitaplarla idare ediyoruz. Kitapta güzeldir ama 300-500 takipçiye ulaşınca 300-500 yaptıracak bir şeyler hediye ederiz biz de canısılar.

Sıradaki kitabımız "Bir genç kızın uyuşturucu günlüğü". Kendime diye almadım size hediye etmek için aldım. O yüzden kapağını bile açmadım. Fakat internetten yaptığım araştırmalara göre herkes beğenmiş.
Kız bildiğin sayko. Psiko. Kafayı bulmuş. Uçmuş yav. Ama hep o sarı kafalı çocuğun yüzünden. Ne mi yapmış? E canım onu da kitabı kazandıktan sonra okursunuz. (Kazanan kazanamayanlara anlatsın)

Bu seferki çekilişe katışım şartlarımız;
Zorunlu şartlar:
1- https://www.facebook.com/kansizvampir sayfamızı beğenmeniz gerekmekte.
2- Sitede herhangi bir konumuza yorum yapmanız gerekmekte.

Ekstra haklar için:
Sosyal medya paylaşımlarınız 1 hak.
Aşağıdaki bannerı paylaşmak 1 hak.
Bloğunuzda paylaşımınız 2 hak.

Sonrası ya hak!

Bitiş tarihi: 28 Mart 2015
Açıklanma tarihi: 29 Mart 2015

Yorumlara mail adresinizi yazmanız rica olunur. Telepatiyle ulaşmayı denedim fakat burdan çekmiyor.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.