Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

2. Kitap çekilişi sonuçları! Kazanan arkadaşı tebrik ediyoruz :)


Herkese merhabalar. Normalde dün yani pazar akşamı açıklamam gerekiyordu sonuçları. Biraz geç kalmış olabilirim ama gerçekten çok yoğunum ve aksilikler bi türlü peşimi bırakmıyor. Kestirmeden kaçtığım için kısa bir vakit bulabildim ve hemen sonuçları açıklayıp kaçmaya devam edeceğim gibi.

İşte kazanan arkadaşımız ve yedek kazananımız:



Kazanan arkadaşımız : GÜLFİLİZ ARMUT

Kendisine katılımından dolayı teşekkür ediyoruz. Mail attık geri dönüş bekliyoruz. Cevap gelmemesi halinde yedek kazananımıza dönüş yapacağız.


Bir sonraki kitabımız biraz daha değişik olacak. İstekleriniz varsa yorum olarak aktarın değerlendirelim.


Listede tüm katılan arkadaşların ismi var, site göstermedi ufak geldi kutucuk.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.