Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Harry Potter'ın çok ciddi ve hızlı şekilde halay çekmesi [GIF]


 Harry Potter ve arkadaşlarının gizli gizli halay çektiğini görüntüledik. 

Dikkat ettiyseniz çok hızlı ve çok ciddi bir şekilde halay çekiyorlar. Halay başı da Harry Potter olmuş. Olay tüm Avrupayı etkisi altına almadı ve bizden başka kimsecikler konuşmuyor.

Dayanamadım GIF halini de yapıverdim size hadi yine iyisiniz bak!! :D 

Lorke lorke lorke lorkeee..


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.