Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

PortalSepeti.com Silinmeyen virüsü silme - Kesin Çözün Uninstall



Herkese merhabalar tekrardan. Nasılsınız iyi misiniz? Vize haftaları da başladı çok yoğun geçiyor benim günlerim. Anca anca yetişiyorum işte oraya buraya. Haftada 1 de bilgisayar başına oturma fırsatı bulabiliyorum.

Fakat bilgisayara oturduğum zaman moralimi bozan lanet şeylerden birisi olan portalsepeti virüsü beni her zamanki gibi çileden çıkarmaya devam ediyordu. Bugün o sorunu kökten çözmenin mutluluğunu yaşıyorum.

İnternette birçok Portalsepeti virüsü çözüm önerisi görmüşsünüzdür.

Yok virüs programlarıyla silin, yok tarayıcıya sağ tıklayıp seçeneklere tıklayın ordan url değiştirin yok regedit'ten kayıtlarını silin falan filan şeyler söylenip durmuş.

Ben biraz daha kurcaladım belki bilenler vardır ama o kadar site gezmeme rağmen bu çözüm yoluyla karşılaşmadım hiç.

Şimdi size kesin çözümü anlatıyorum iyi dinleyin.

Öncelikle Klasör seçeneklerine girip gizli dosyaları gösteriyorsunuz. Çünkü bunu bile gizlemişler kimse silmesin diye! Bilgisayarım klasörüne giriyoruz. C:/ yerel disk'e tıklayıp Kullanıcılar'dan kendi adınızı seçiyorsunuz.AppData-Roaming-Portalsepeti klasörlerini takip ediyorsunuz.

Son olarak uninstall.exe seçeneğini göreceksiniz. Tıklayıp hemen kaldırın. Tarayıcı kapanacaktır. Yeniden açtığınızda ne yeni sekmelerde ne anasayfanızda bir daha portal sepeti görmeyeceksiniz.

 İzlenecek yol şöyle olacak:

C:\Users\Kansızvampir\AppData\Roaming\portalsepeti/
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.