Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Görmeden ölürseniz gözlerinizin açık gitmesine sebep olacak 9 yer

Herkese merhaba. Sizler için gidip görmeniz gereken, görmeden ölürseniz gözlerinizin açık gitmesine sebep olabilecek 9 şahane yeri listeledik. 8 tanesine gidemeseniz de 9 tanesine gidebilirsiniz diye düşünüyorum. En azından tek gözünüz falan kapanır yani. 

#1 Fly Geyser, Nevada, Usa



#2 Glowworms Cave, New Zealand


#3 Pamukkale, Turkey

#4 Monte Roraima - Venezuela


#5 Emerald Ice On Baikal Lake, Russia


#6 Dragonblood Trees, Socotra, Yemen


#7 Antelope Canyon, Usa


#8 Red Beach, Panjin, China


#9 Abraham Lake, Canada


Google plus'ta paylaş

Yazar gokenim

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.