Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hayvan gibi şey yapıyorsunuz ya


Selam millet. Bugün internette rastgeldiğim bi videoyu sizlerle paylaşmak istedim. Videodaki küfürler için öncelikle özür dilerim ama gerçekten samimi bulduğum için paylaşıyorum bu abinin videosunu.

Görüntü yıllar yıllar öncesine ait. Abimiz muhtemelen Sivaslı. Belli ki kendi çaplarında film çekiyorlar. Etrafındakilerin ellerinde silah var ve kendisi yalandan yere dövecekler. Fakat biraz ağzını burnunu dağıttıkları için isyan ediyor. Gayette samimi bir isyan şekli olduğu için de paylaşma gereği duydum :)


Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.