Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kenan Evren'in öleceğini nasıl bildi

kenan evren


Hepimizin bildiği gibi dün akşam saatlerinde Kenan Evren öldü. Üzüldüm dersem yalan olur orası ayrı bir konu. Fakat bir Twitter kullanıcısı bunun haberini daha ölmeden önce vermişti.

"Kenan Evren bu gece 11 sularında demokrasinin ve sosyal adaletin tesisi için ölecek" diye bir tweet atmıştı. Kenan Evren öldü ve herkes kendisine şu soruları yöneltti;


"Oha kahin misin?"

"Söyler misin ben ne zaman öleceğim acaba?"

"Abi ben kimle evlenicem bi el atar mısın?"
cevaplar gelmeye başladı.

Aslında o ne bir kahin ne bir büyücü :)

Böyle bir tahmin yapmasının nedeni Kenan Evren'le ilgili gördüğü bir haber. Çünkü haberde Kenan Evren'in ailesinin apar topar hastaneye çağrıldığı söylenmişti. O da muhtemelen ya öldüğünü yada ölüm döşeğinde olduğunu tahmin etmiş.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.