Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

O bir efsane; Alevli şort


Herkese buz gibi soğuk merhabalar olsun. Daha mayıs ayındayız ama hava sıcaklığı bayağı arttı mevsim normallerinin üzerindeymiş. 

Deniz mevsimi de geldi gibi sanki. Dün Kartal sahilinden geçerken gençlerin yüzdüğünü gördüm.

Fakat bir şey daha gördüm maalesef. Kimsenin sevmediği, sanki kızılay'ın dağıttığı efsane "Alevli şortlar".

Ya kardeşim şunları giymeyin artık. Lütfen rica ediyorum. İğreniyoruz artık herkesin kıçında aynı şort! 





Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.