Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bayağı güldüren facebook yorumu


Sabah uyandım. Sözlükte takılıyorum birisi bi facebook linki vermiş. İsmini vermek istemediğim malum ilçenin çocukları, kendilerine kurdukları grupta sayfa sapan fotoğraflarını paylaşıyorlar. E hepsine apaçi bildiğiniz gibi. Hepsinde o fosforlu eşofmanlar, ellerinde tesbih (kızları bile) ağızlarında sigara (uf ne havalı be).

Fakat şu üstteki fotoğrafa atılan bir yorum beni bayağı güldürdü sabah sabah.
"resme tıklayınca bile cüzdanım çalındı" nedir arkadaşım :) Kafan hayrolsun ama zekan hoşuma gitti bir fotoğraf çektirme isterim.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.