Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kendini raylarda gebertmeye çalışan adam

Hayatımda bu kadar gerizekalı adamlar görmedim. Başka işiniz mi yok olm sizin? Gidin başka bi yerlerden atlayın. Ağaca çıkın ağaçtan atlayın. Dama çıkın damdan dama falan atlayın ölme riskiniz daha az.

Bu vurduktan sonra nefesi kesildi. Belki kaburgaları falanda kırılmıştır çünkü bayağı şiddetli düştü. Hadi izleyelim osman.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.