Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sarı Çoraplı Adam


Selam millet. Size dün Marmaray Üsküdar istasyonunda yürüyen merdivenden çıkarken gördüğüm bi turistin çorabından bahsedeceğim bugün.

Biz Türkler eskiden bu şekilde giyinmezdik fakat artık bizde de bi bozulma olmaya başladı. Türk olan erkeklerde de bunlardan görebilirsiniz. Bozulmadan kastım olumlu/olumsuz anlaşılmasın. Değişim anlamında kullandım çünkü bi 10 sene öncesinde bu
marjinal kıyafetleri pek göremezdik. 

Ki kısa paça giyen erkekleri bile artık her yerde görüyoruz ühü o ne öyle kız gibi :( 

Bu arkadaşımızın Alman yada Rus vatandaşı olduğunu düşünüyorum. O kadar altın sarısı saçları vardı ki çorabı gibi. Yürüyen merdivendeki herkes kız erkek onun çorabının rengine gülüyordu. Gülünecek bir şey var mıydı derseniz bence yoktu ama bende gülmedim dersem yalan olur.








Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.