Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Suç işlediğimizde girdiğimiz şekiller


İyi akşamlar herkese. Bugünkü konumuz seni de ilgilendiriyor. 

Hepimiz hayatta çeşitli sakarlıklar yapmışızdır. En basitinden halıya su, yemeği üstümüze dökmüşüzdür. Fakat bunların annemiz tarafından öğrenilmesi olay var bir de. Size kızarken ne yapacağınızı bilemezsiniz büyük sakarlıklarınızda. Kendisi yaptığında "NAZARDIR" çünkü. :)

Halıyı incelemek diye bir şey var azar işitirken. Bütün desenleri ezberlersiniz. Hatta ben daha güzelini yapardım diye fikir bile yürütürsünüz.
Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.