Hayatın eğlenceli yanlarını paylaşalım! - Kansizvampir.blogspot.com.tr

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Üşüyen sevgilisine montunu satan adam


Sevgiliye üşüdü diye montunu vermek akla mantığa sığar bir durum değil. Şimdi biri çıkıp der "seviyorsa verir kardeşim!" diye. Versin canım ama bak bi.
Ben neden hiç bir kızın erkek arkadaşına üşüdü diye montunu verdiğini görmedim o zaman? O zaman kız, erkek arkadaşını sevmiyor bu mantığa göre.

Valla kışın bizden mont falan beklemeyin kızlar. Bu tip bi durumla karşılaşabilirsiniz.

Google plus'ta paylaş

Yazar Kansız Vampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.